آسمان پرستاره پرشیا

آسمان پرستاره پرشیا

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی

راهنمای خرید بلیط هواپیما خارجی


راهنمای خرید بلیط هواپیما خارجی

راهنمای خرید بلیط هواپیما خارجی

برای خرید بلیط هواپیما خارجی می باید دقت بیشتری نسبت به خرید بلیط هواپیما داخلی انجام دهید. از آن جایی که پروازهای خارجی دارای طول مدت بیشتری هستند و حساسیت پروازها در این سفرها بالاتر می باشد،لازم است که مسافران تورهای خارجی در خرید خود کاملا با وسواس و دقت عمل کنند.آژانس مسافرتی آسمان پرستاره پرشیا، با ارائه ی پکیج کاملی از تورهای خارجی بهترین پروازها را از شرکت های هواپیمایی معتبر به مسافران خود ارائه می کند.

راهنمای خرید بلیط هواپیما خارجی

 در خرید بلیط هواپیما خارجی باید به اعتبار شرکت هواپیمایی، نوع هواپیما و نرخ بلیط، سال تاسیس،سرویس های داخلی هواپیما (شامل پذیرایی، پرسنل و…)، خدمات آنلاین، نحوه ی استرداد بلیط و … توجه داشته باشید.با توجه به این که کدام تور خارجی را انتخاب می کنید، آسمان پرستاره پرشیا پروازهای مختلفی را به شما پیشنهاد خواهد کرد،که تمامی آن ها از معتبرترین شرکت های هواپیمایی هستند.

خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی

اگر چه برای بیشتر افراد امکان خرید بلیط هواپیما خارجی یا داخلی وجود دارد، اما با سپردن این امر به آژانس مسافرتی آسمان پرستاره پرشیا، شما می توانید از خدمات راهنمای خرید بلیط هواپیما خارجی برخوردار شوید.به این شکل دیگر نیازی به مراجعه ی حضوری به ایرلاین ها ندارید و درگیری های جانبی آن برایتان کسالت آور و گیج کننده نخواهد بود.

به علاوه در پکیج پروازهای خارجی ما، مسافران می توانند مقایسه ای تمام عیار میان ویژگی های بلیط های مختلف پروازها و ایرلاین های خارجی داشته باشند. شما می توانید پروازهای به یک مقصد مشابه را به لحاظ قیمت با یکدیگر مقایسه نموده و بهترین پرواز را با شرایطی مطابق با خواسته هایتان انتخاب نمایید.
تمامی کارهای هماهنگی، خرید و غیره در ارتباط با خرید بلیط هواپیما بر عهده ی کارشناسان ما خواهد بود و شما تنها کافی ست که انتخاب خود را انجام دهید.

اگر می خواهید بلیط هواپیما را از آژانس آسمان پر ستاره پرشیا خریداری کنید، مراحل ساده ای را پیش روی خود دارید. شما می توانید با طی چند مرحله به راحتی بلیط خود را خریداری کنید و با اطمینان خاطر سفر خود را آغاز کنید.

مرحله اول راهنمای خرید بلیط هواپیما خارجی : پرواز خارجی خود را انتخاب کنید

پرواز خارجی خود را انتخاب کنید

پروازهای خارجی دارای 3 دسته بندی مختلف است
یک طرفه : بلیط یک طرفه فقط رفت یا فقط برگشت به مبدا
رفت و برگشت : بلیط رفت و برگشت در یک بازه زمانی مشخص
چند مسیره : بلیط رفت و برگشت از مبدا به 2 یا چند کشور دیگر که با انتخاب هرکدام میتوانید بلیط های خود را تهیه کنید.

در این مرحله می بایست مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید.در قسمت مبدا و مقصد نام فرودگاه یا کشور مورد نظر خود را تایپ کنید.گام بعدی انتخاب روز پرواز رفت دلخواهتان است.در قسمت تاریخ بازه زمانی مورد نظر را مشخص کنید.در این بخش تاریخ پروازهای باز روی سیستم را نیز مشاهده کنید.

تاریخ

مرحله دوم  راهنمای خرید بلیط هواپیما خارجی : تعداد نفرات را انتخاب کنید

قبل از کلیک بر روی نمایش پروازها، تعداد نفراتی که همراه شما هستند را انتخاب کنید؛چه تعداد بزرگسال شما را در این سفر همراهی می کنند و چه تعداد کودک.
همچنین می توانید نوع پرواز خود را نیز برگزینید.
آیا با پرواز اقتصادی عازم مقصد مورد نظرتان می شوید یا مایلید تا با کلاس پروازی تجاری سفر کنید؟
با این کار لیست پروازها را محدود می سازید و می توانید راحت تر گزینه مورد نظرتان را پیدا کنید.

تعداد نفرات را انتخاب کنید

مرحله سوم راهنمای خرید بلیط هواپیما خارجی : یافتن پرواز مورد نظر

بعد از پشت سر گذاشتن مراحل فوق، لیستی از پروازهای مختلف، با شرکت های هواپیمایی متفاوت، قیمت های گوناگون و ساعات پرواز متعدد نمایش داده می شود. در این مرحله نیز شما می توانید انتخاب های محدود کرده تا بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. کافیست تمرکز جستوجوگر را به گزینه ی مورد نظر خود معطوف کنید، به این صورت که اگر مایلید تا تنها با یک شرکت هواپیمایی سفر کنید، روی دکمه آن شرکت کلیک کرده تا تنها پروازهای مربوط به آن نمایش داده شود. همچنین شما می توانید با محدود سازی قیمت بلیط، ساعت پرواز و … دقیقا به همان پرواز مورد نظر خود هدایت شوید.

در بخش بالای صفحه 3 نوع فیلتر مختلف وجود دارد که به شما برای یافتن راحت تر پرواز مورد نظرتان کمک میکند.مرتب سازی پروازها از این طریق انجام میگیرد: ارزانترین قیمت ، کوتاه ترین زمان رفت ، رفت صبح تا شب.

یافتن پرواز مورد نظر

همچنین در بخش پایینی هر بلیط 4 مورد : جزئیات مسیر، جزئیات قیمت، قوانین بلیت و قوانین بار هر بلیط را میتوانید مطالعه کنید.

مرحله چهارم راهنمای خرید بلیط هواپیما خارجی : پرکردن فرم اطلاعات

بعد از آنکه پرواز مورد نظر خود را یافتید، نوبت به آن می رسد که فرم مربوط به اطلاعات را تکمیل کنید.
شما در این مرحله معمولا 10 دقیقه فرصت خواهید داشت تا به درج اطلاعات بپردازید.
در این مرحله می بایست نام و نام خانوادگی تمامی مسافران به زبان انگلیسی نوشته شود،جنسیت آن ها مشخص شده و اطلاعات لازم مانند کد ملی، تاریخ تولد، آدرس و … در فرم درج شود.

پرکردن فرم اطلاعات

همچنین قسمتی برای درج شماره تماس و آدرس ایمیل وجود دارد.
لازم به ذکر است که می بایست اطلاعات به درستی و با دقت درج شوند چرا که بلیط برای افراد با مشخصات درج شده صادر شده و سفارش ها به ایمیل مشخص شده، ارسال می شود.

از آن جایی که رزرو بلیط به شکل آنلاین صورت می گیرد،می بایست نوع دریافت بلیط الکترونیکی خود را مشخص کنید. شما می توانید بلیط خود را از طریق فکس، پیامک و ایمیل دریافت کرده تا برای سوار شدن به هواپیما آن را ارائه دهید.

آنلاین

مرحله پنجم راهنمای خرید بلیط هواپیما خارجی : پرداخت

مرحله ی آخر به پرداخت هزینه بلیط اختصاص میابد. در این مرحله هزینه ی بلیط انتخابی شما محاسبه شده است و شما می بایست اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کرده و پرداخت را انجام دهید.
بعد از انجام این کار، بلیط پرواز مورد نظر، برای شما ارسال می شود و شما می توانید با به همراه داشتن مدرک شناسایی،سوار هواپیما شده و سفر خود را آغاز نمایید.

رزرو آنلاین بلیط داخلی و خارجی از اپ آسمان پر ستاره پرشیا
خرید از سایت apstour.net
خ
رید از سایت charter.apstour.com
پرداخت آنلاین

برچسب ها

شبکه های اجتماعی ما

تماس با آژانس

02122887100

پشتیبانی 24 ساعته